hammerum-herred.dk
Navigation
Gæster
Forside
Kirkebøger
Batch-Numre
Andre nævnelser
Skifter
Tingbøger
Fast ejendom
Lægdsruller
Familiestof
FS / AO / Wiberg
Kommunalstof
Andre kopier
Slægtstavler
Borris Seminarium
Andre afskrifter
Skat
Artikler
Fotoalbum
Gravsten
Links
Bøger
Søg
Søg i debatforum
Slægtsbøger
Forumindlæg
Se indlæg
hammerum-herred.dk | Forum | Web-stedet hammerum-herred.dk
Forfatter Permanent link?
Litta
Medlemmer

Antal indlæg: 5
Bopæl:
Tilmeldt: 06.05.07
Lagt på d. 23/06/2007 11:14
Hej

Siden jeg nu (heldigvis) har genopdaget disse sider, så har jeg et spørgsmål angående brug af links til siderne.

Har jeg lov til at lægge links på min hjemmeside til de enkelte sider i kirkebøgerne og kan jeg stole på at adressen forbliver uændret sådan at jeg ikke om et par år er nødt til at redigere dem allesammen?

Hilsen Litta
 
Forfatter RE: Permanent link?
feldborg
Super Administrator



Antal indlæg: 3531
Bopæl:
Tilmeldt: 26.06.05
Lagt på d. 25/06/2007 00:34
Som 'bilag' til enkeltpersoner kan du godt linke direkte til en bestemt side i en given kirkebog. Og jeg formoder at strukturen holder i nogle år, men jeg kan ikke give nogen garanti.

Det kan feks. ske i forbindelse med fejlretning, at det bliver nøvendigt at indskyde et helt nyt billede og at alle de efterfølgende derfor rykker "en plads op" - så at sige.

En anden mulighed er, at du tager en kopi af billedet, beskærer det, og indlejrer det i dit eget slægtsforskningeprogram. Så vil du stadigvæk have det rigtige billede selv længe efter at jeg er død og borte..


Når det gælder mere generelle henvisninger og links bryder jeg mig ikke om dybe links, men foretrækker at der linkes til:
http://hammerum-herred.dk/viewpage.php?page_id=2


mvh, a.f.
hammerum-herred.dk  
Copyright © 2004 by a.f.
webmaster@dis-danmark.dk