hammerum-herred.dk
Navigation
Gæster
Forside
Kirkebøger
Batch-Numre
Andre nævnelser
Skifter
Tingbøger
Fast ejendom
Lægdsruller
Familiestof
FS / AO / Wiberg
Kommunalstof
Andre kopier
Slægtstavler
Borris Seminarium
Andre afskrifter
Skat
Artikler
Fotoalbum
Gravsten
Links
Bøger
Søg
Søg i debatforum
Slægtsbøger
Forumindlæg
Se indlæg
hammerum-herred.dk | Forum | Efterlysninger
Forfatter Rigtig god jul og et godt nytår
Ruth Neumeister
Medlemmer

Antal indlæg: 794
Bopæl:
Tilmeldt: 06.07.05
Lagt på d. 21/12/2011 18:51
I skrivende stund har denne, af Arne Feldborg oprettede hjemmeside, 2592 medlemmer.
Ikke nok med, at det er en flot præstation med dette antal, men det er sandelig også lykkedes at bevare en ualmindelig god tone med mange seriøse og spændende indlæg.

Jeg har været medlem i ca. 6 ½ år, og jeg mener godt, at du Arne kan tillade dig at prale lidt ude i byen, for du er meget opmærksom på dine medlemmer, du er altid på, og du har oftest, efter en rum tid, én eller anden tilbagemelding, hvis andre ikke lige får svaret på en søgning. En stor tak for både indsats og din hjemmeside.

Jeg vil hermed også gerne takke alle andre, både med og uden hjemmesider, for den indsats I har gjort for at gøre slægtsforskningen til en spændende og levende rejse ind i anernes liv og historie.

Vi går nu ind i et nyt år og skriver lige straks 2012, og jeg håber, at vi kan blive ved med at gøre slægtsforskningen lige så spændende som hidtil. Det er egentlig noget vås jeg skriver, for selvfølgelig kan vi det. Vi bliver jo aldrig færdige.

Jeg ønsker jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår, og en orn'lig slægtsforsker-krammer til jer alle

Hilsen
Ruth
 
Forfatter RE: Rigtig god jul og et godt nytår
Hanne Louise
Medlemmer

Antal indlæg: 39
Bopæl:
Tilmeldt: 29.12.10
Lagt på d. 25/12/2011 19:27
Godt skrevet Ruth! - Jeg vil også gerne takke Arne for en mega-indsats

Jule og Nytårsknus til jer alle, derude i slægtsforskningen, fra mig Hanne Louise
 
Copyright © 2004 by a.f.
webmaster@dis-danmark.dk