hammerum-herred.dk
Navigation
Gæster
Forside
Kirkebøger
Batch-Numre
Andre nævnelser
Skifter
Tingbøger
Fast ejendom
Lægdsruller
Familiestof
FS / AO / Wiberg
Kommunalstof
Andre kopier
Slægtstavler
Borris Seminarium
Andre afskrifter
Skat
Artikler
Fotoalbum
Gravsten
Links
Bøger
Søg
Søg i debatforum
Slægtsbøger
Forumindlæg
Se indlæg
hammerum-herred.dk | Forum | Efterlysninger
Forfatter Edith Margaret Kjærgaard, f. i Fasterholdt
feldborg
Super Administrator



Antal indlæg: 3531
Bopæl:
Tilmeldt: 26.06.05
Lagt på d. 04/09/2014 00:09
Fra Peter Scherbarth har jeg modtaget:

En god bekendt som er født i Aabenraa og bor i dag i Harrislee i Tyskland og har ingen PC har bedt mig om at hjælpe hende med følgende: Hendes far slagtermester Sv.-Aage Kjærgaard Jensen, født i Glerup, Visborg sogn i 1917, fik en datter mere, som er en halvsøster til vores bekendt.

Hende søger hun nu efter. Denne halvsøster hedder Edith Margaret Kjærgaard, f. i Fasterholdt, Arnborg sogn Hammerum Herred, den 03.4.1941 og er døbt i Fasterholt Kirke, den 04.05. 1941. Hendes mor hed Ebba Gudrun Søndergaard. Hendes data er ikke kendte.

Med venlig hilsen
Peter Scherbarth

Redigeret af feldborg d. 04/09/2014 00:10
hammerum-herred.dk  
Forfatter RE: Edith Margaret Kjærgaard, f. i Fasterholdt
feldborg
Super Administrator



Antal indlæg: 3531
Bopæl:
Tilmeldt: 26.06.05
Lagt på d. 04/09/2014 00:16
Vær opmærksom på, at der formentlig er tale om en nulevende person. Læg ikke oplysninger om evt. ægteskab, børn eller nuværende bopæl mv. her i forum. Skriv istedet direkte til Peter.

Hvis du er logget ind kan du se Peters mailadresse her:
http://hammerum-herred.dk/profile.php?lookup=6825

Vedr. fødsel mv. se:
Arnborg kirkebog 1935-1945, Arkivalier Online opslag 71.
Det fremgår her, at forældrene er gift (viet i Fasterholt kirke 14 apr 1940). Og at moderen er født 29 aug 1915 og bor hos sine forældre i Fasterholt. Det vil herfra sikkert være muligt at finde flere oplysninger om moderen.

Jeg kan så tilføje, at moderen Ebba Gudrun Søndergaard er født i Fasterholt, som nævnt 29 aug 1915, og at hendes forældre er Rasmus Andreas Søndergaard og hustru Erika Pederikke Eriksen, viet i Skibbild (dvs. Fasterholt) kirke 19 nov 1914.


mvh, a.f.

Redigeret af feldborg d. 04/09/2014 00:53
hammerum-herred.dk  
Copyright © 2004 by a.f.
webmaster@dis-danmark.dk