hammerum-herred.dk
Navigation
Gæster
Forside
Kirkebøger
Batch-Numre
Andre nævnelser
Skifter
Tingbøger
Fast ejendom
Lægdsruller
Familiestof
FS / AO / Wiberg
Kommunalstof
Andre kopier
Slægtstavler
Borris Seminarium
Andre afskrifter
Skat
Artikler
Fotoalbum
Gravsten
Links
Bøger
Søg
Søg i debatforum
Slægtsbøger
Forumindlæg
Se indlæg
hammerum-herred.dk | Forum | Efterlysninger
Side 1 af 2 1 2 >
Forfatter Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 05/08/2014 16:21
Hej Annette

Jeg vælger at starte en ny tråd, da det efterhånden er svært at skabe sig overblik i tråden om Eulalia og Sunds

Jeg har kikket lidt på Grimstrup: Peder Christensen Grimstrup og Søren Christensen Grimstrup.

Her foreløbig lidt om Peder Grimstrup. Søren Grimstrup kommer der lidt om senere:

Grimstrup:

En Peder (??) Grimstrup får en datter døbt: Anne i 1736. han kan ikke være identisk med den Peder Christensen, der er i Grimstrup i 1787 og som er født 1733c.

En Søren (??) Grimstrup får en søn døbt: Niels i 1744. Der nævnes desuden en Søren (??) i Grimstrup i 1747: ifølge skøde på Møltrup. Denne Søren (??) Grimstrup er formodentlig ikke identisk med den Søren Christensen, der er bosat som almisselem i Grimstrup i 1787, (f. 1726).

En Niels (??) Grimstrup får en søn døbt: Peder i 1751

En Peder Christensen Grimstrup bliver gift i Vildbjerg med Anne Madsdatter Lysgaard i 1755. I 1756 får en Peder Christensen Grimstrup en datter døb: Karen. Han må være identisk med den Peder Christensen, der, sammen med datteren: Karen, er i Grimstrup i 1787, født 1733c.

Baseret på ovenstående vil jeg konkludere følgende:

Der kan ikke spores en ”Christensen” i Grimstrup før tidligst i 1755.

Der er intet belæg for at formode, at Peder Christensen og Søren Christensen skulle være efterkommere efter Birkefoged Christen Christensen Skinderholm.

Men så er der jo ”Fadderne”.

Timring kirkebog 1780-1816:

Her ses Peder Christensen Grimstrup og datteren Karen Grimstrup som faddere/bæremoder hos Christen Madsen og Maren Christensdatter i Kjeldgaard: søn Christen.

Her kunne der være tale om slægtskab mellem Peder Christensen og Maren Christensdatter (søskende) men der kunne jo også være tale om slægtskab mellem Peder Grimstrups hustru: Anne Madsdatter og Christen Madsen.

Christen Madsen og Maren Christensdatter er i Vildbjerg i 1787.

Fkt-1787; Vildbjerg - Tranholmhuuse ; 2;
127; Christen Madsen; m; 53; gift,2; Mand / Husmand, f. 1734
128; Maren Christensdatter; k; 48; gift,1; Hans kone, f. 1739
129; Christen Christensen; m; 6; ; Børn af ander æbteskab, født i Timring
130; Apelone Christensdatter; k; 2; ; Børn af ander æbteskab, født i Vildbjerg

Desuden ses både Peder Grimstrup og Karen Grimstrup som fadder/bæremoder hos Niels Enevoldsen og Anne Jensdatter.

Fkt-1787; Timring - Najberg Bye ; 4.Fam;
125; Niels Endvoldsen; m; 50; gift,1; Mand / Bonde
126; Anne Jensdatter; k; 40; gift,1; Kone
127; Maren Nielsdatter; k; 6; ugift; Barn
128; Jens Nielsen; m; 2; ugift; Barn
129; Anne Christensdatter; k; 22; ugift; Tjenestepige

Hvis der er tale om slægtskab her, kunne det måske være via Anne Jensdatters forældre: Jens Nielsen Najbjerg og Bodil Nielsdatter.

Der er jo også ”relationer” mellem folkene i Nygaard og Niels Enevoldsen, men det går jeg ud fra, at du har styr på, ellers var det måske en ide at se lidt nærmere på det.

Venligst Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 05/08/2014 18:21
Tak skal du have!
Der er lige noget der skal studeres i forhold til det jeg selv har noteret, så lige nu og hurtigt........
Jeg ved godt, at der er et slægtskab mellem Niels Enevoldsen og Nygaard-familien, på grund af forloverrollen ved Alexander og Elisabeths bryllup, og den har jeg ledt efter højt og lavt længe uden at finde noget. Jeg er dog gået ud fra, at det var Niels Enevoldsen i Kiær Herning og det er måske årsagen.
Jeg vender tilbage.

mvh
Annette
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 05/08/2014 18:40
Hej igen

Jeg fortsætter lige, hvor jeg slap:

Niels Enevoldsen dør i Bjerre i Vildbjerg 1822. Anne Jensdatter dør i Bjerre i Vildbjerg 1836.

Christen Madsen kunne være ham, der dør i Vildbjerg 1803. Maren Christensdatter kunne være hende, der dør i Bjerre i Vildbjerg 1805.

Og så trækker jeg lige det frem, som jeg i tråden om Eulalia har skrevet om den Søren Christensen, der er i Grimstrup i Timring i 1787:

Jeg mener, det må være ham, der får børn i Vildbjerg i årene fra 1756 til 1767 under navnet Søren Helleskov:

Søren Helleskov blev viet første gang 28-10-1750 i Vildbjerg Kirke, gift med Ellen Sivertsdatter, sandsynligvis en datter af Sivert Feldberg fra Timring, hun må være død før 1755.

Gift anden gang med Ane Nielsdatter, uvist hvor.

Børn født i Helleskov i Vildbjerg
Ellen, 1756 - Christen, 1760 - Karen, 1763 - Niels, 1767
Ane (Nielsdatter) Helleskov død i Timring 1789, 65 år, f. 1724c

Efter Ane Nielsdatters død blev Søren Helleskov viet tredje gang 4-7-1794 i Timring Kirke. Gift med Else Marie Stephansdatter, født 1759c.

Børn af tredje ægteskab: Ane Sørensdatter, født 1-9-1796 i Timring. Blandt fadderne nævnes: Ove Jensen Grimstrup, Christen Madsens hustru.

Søren Helleskov døde i Grimstrup i Timring i 1806, f. 1726c

Else Marie Stephansdatter må være hende, der dør i Timring i 1811 under navnet Else Marie Grimstrup.
… … …

Samlet set, så synes jeg at ”pilen peger i mod Vildbjerg”.

Hilsen Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 05/08/2014 19:09
Og så lige lidt ”strøtanker”.

Om Christen Christensen Skinderholm har købt Trøstrup omkring 1726, hvor han ikke længere er Birkefoged, er jeg ikke i stand til at vurdere.

Men hvis vi forudsætter, at det forholder sig sådan, samt at han sælger Trøstrup omkring 1743 og bliver i Timring, var det så ikke en mulighed, i stedet for teorien om at ”han beholder Grimstrup”, fremsætter en ny teori om, at ”han beholder Nygaard".

Det forekommer mig, at hans tilknytning hertil er mere sandsynligt end en tilknytning til Grimstrup

Mvh. Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 05/08/2014 21:26
Annette Sass skrev:
"Jeg ved godt, at der er et slægtskab mellem Niels Enevoldsen og Nygaard-familien".
Her vil jeg godt lige gøre opmærksom på, at det ikke var ordet: "slægtskab" jeg brugte. Jeg brugte ordet "relation".
Slægtskab og relation er ikke helt ud det samme - i hvert fald ikke i min begrebsverden
venligst Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 05/08/2014 21:27
Jeg svarer her på dit første indlæg.

Til dine kommentarer vedr. Peder Christensen Grimstrup:

At han hedder Peder Christensen Hjortsballe og er bosat i Grimstrup har jeg herfra.

13 Peder Christensen Hjortsballe i Grimstrup i Timring sogn. 2.1.1779, fol.25.
E: Anne Cathrine Iversdatter. LV: Peder Christensen i Grimstrup. A: søsterdatter Dorthe Marie Thomasdatter i Abildgård i Nørlem sogn.

Og derfor går jeg ud fra, at han har giftet sig til Hjortsballe, fordi hun er datter af degnen Iver Pedersen Hjortsballe.

Som er beskrevet her.
Degnen til Vildbjerg og Timring sogne Iver Pedersen boer på et Huus kaldet Hiortsballe, liggendes under Møltrup Sædegaard som er en Tønde Skyld; og svarer han ellers deraf alle påbudne Skatter, Tiender, Skyld og Landgilder. Nyder dog en Rettighed halvtredie Tønde Rug af begge Sogne, 1 Rigsdaler og 1 Mark hver Ofringsdag. Af Smaaredsel bekommer han ikke det ringeste; hans Vilkår er saa slet, at han umuligt kan taale at pensere.
At dette saa er i sandhed, testerer Pastor Loci
Vildbjerg, den 10. Oktober 1714 Lauritz From

LV: Peder Christensen i Grimstrup har jeg frit fortolket som en brorsøn af en bror ved navn Christen Christensen

MEN med sikkerhed er der en
Christen, der får en søn, som bosætter sig i Grimstrup
Peder Christensen Grimstrup (1733- ), som bliver gift med Anne Madsdatter Lysgaard får datteren Karen i 1756.

OG så er der lige Niels Christensen Nygaard

41 Niels Christensen i Nygård. 12.4.1785, fol.80B.
E: Anne Cathrine Alexandersdatter. LV: Peder Christensen i Grimstrup. B: Alexander 26, Ingeborg Kirstine 20.

LV: Peder Christensen i Grimstrup har jeg frit fortolket som en brorsøn af en bror ved navn Christen Christensen

Til dine kommentarer vedr. Søren Christensen Grimstrup:

Ved FT 1787 bor han i Grimstrup og er gift med Ane Nielsdatter, og har en søn Niels Sørensen f. 1744 i Timring.
Ved FT 1801 ses i Grimstrup Michel Nielsen g.m. Else Marie Stephansdatter, som du nævnte også var gift med Søren - og et barn Anna Sørensdatter

Jeg synes altså stadig, at der må være 4 mulige sønner af den samme Christen Christensen.

Næste indlæg svarer jeg på i morgen

Hilsen
Annette

Redigeret af asa d. 05/08/2014 21:32
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 05/08/2014 21:53
Hej Anette

Endnu engang bliver jeg altså nødt til at gå i rette med dig.
Hvis vi nogensinde skal have styr på det her, så er det altså VIGTIGT at vi har styr på begreberne.
Jeg skrev et ”SÆRSKILT” indlæg til dig med Tydelig overskrift: GRIMSTRUP, og tog så fat på personen Peder Christensen Grimstrup.
Du svarer på indlægget ved at henvise til Peder Christensen HJORTSBALLE, som nu bor i Grimstrup.
Hjortsballe er jeg slet ikke kommet til endnu.

Hilsen Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 06/08/2014 09:10
Hej Margit
Jeg er enig i, at vi er nødt til at tale om det samme, men jeg er jo ligesom nødt til at bruge det, der er MIT udgangspunkt. Det er jo det du kommenterer på, går jeg ud fra.

Mit udgangspunkt er, - for at vi forhåbentlig ikke skal gå galt af hinanden igen -, at Peder Christensen Hjortsballe i Grimstrup er farbror til Peder Christensen Grimstrup, ligesom Niels Christensen Nygaard er farbror til Peder Christensen Grimstrup.

Det er jo det, der giver billedet af evt. brødre til Niels Christensen Nygaard i og omkring Grimstrup.

- at de har familie i Vildbjerg har ikke noget at sige i forhold til det.
Så kan man altid diskutere hvem denne evt. fælles far til disse brødre er, men at han hedder Christen er i hvert fald indiskutabelt.

Jeg har haft focus på om Niels Christensen Nygaard kunne have søskende i området.

På dette stade er det ikke vigtigt, om faren hedder Christen Christensen Skinderholm jun.

Hvad ser du som hindringer for, at det skulle forholde sig sådan ?

Med hensyn til Christen Madsen og Maren Christensdatter i Kjeldgaard, så mener jeg, at Maren Christensdatter er datter af CHRISTEN Pedersen Lysgaard, og at det er gennem hende familieskabet kommer via Peder Christensen Grimstrups hustru Mette Madsdatter, der er datter af MADS Pedersen Lysgaard. De er kusiner.

Familieskabet/relationen til Niels Enevoldsen kender jeg som sagt ikke noget til endnu.

Håber ikke jeg skal irettesættes igen

Hilsen
Annette

Redigeret af asa d. 06/08/2014 10:34
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 06/08/2014 15:58
Annette skrev: 5-8-2014

”Til dine kommentarer vedr. Søren Christensen Grimstrup:

Ved FT 1787 bor han i Grimstrup og er gift med Ane Nielsdatter, og har en søn Niels Sørensen f. 1744 i Timring.
Ved FT 1801 ses i Grimstrup Michel Nielsen g.m. Else Marie Stephansdatter, som du nævnte også var gift med Søren - og et barn Anna Sørensdatter”

Mine kommentarer til ovenstående:

Søren Christensen:

Det er korrekt, at han ved folketællingen i 1787 bor i Grimstrup og er gift med Ane Nielsdatter. Det er ikke korrekt, at han ved folketællingen i 1787 har en søn: Niels Sørensen f. 1744 i Timring

Else Marie Stephansdatter:

Det er korrekt, at hun ifølge folketællingen 1801 er gift med Michel Nielsen, men ifølge kirkebogen er hun gift med Søren Christensen og det er også, ifølge kirkebogen, Søren Christensen, der er faderen til hendes barn: Anna Sørensdatter.

Dokumentation:

Vildbjerg-Timring kirkebog 1780-1816.
Opslag 223:

Tirsdagen den 22. April trolovede enkemanden Søren Christensen Helleskov Grimstrup og pigen Else Marie Stephansdatter. Viede fredagen den 4. Juli

Opslag 182:
Torsdagen den 3. September hjemmedøbte jeg Søren Christensen Helleskov i Grimstrup og hustru Else Marie Stephansdatter deres dem tirsdagen tilforn den 1, September Gud givne datter: barnets navn: Anna

Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 06/08/2014 17:55
Tak for de mange konkrete oplysninger !!

Hvis vi taler Grimstrup, viser kirkebogen for Timring, at Søren Grimstrup 6.sept 1744 får døbt en søn Niels.
Jeg kan godt se din pointe med at det er en meget ung far, hvis det er Søren Christensen Helleskovs barn. Jeg må finde en anden Søren Grimstrup anno 1744

En anden Søren Grimstrup kune være Christen Christensen Skinderholm seniors yngste søn Søren født omkring år 1700, som måske har haft Grimstrup sammen med sin storebror Christen Christensen Skinderholm Jun.
Det er selvfølgelig også en mulighed, men ham ved jeg ikke andet om.
Han kan jo nemt have en søn døbt 1744.

For Niels Christensen Nygaard er det så evt. en farbror, der får en søn Niels i 1744.

Så må jeg - som du sagde - lede efter Søren Christensen Helleskovs familie i Vildbjerg og finde ud hvorfor han kommer til Grimstrup.
Det gør jeg.

Hilsner
Annette

Redigeret af asa d. 06/08/2014 17:59
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 06/08/2014 19:19
Lige en rettelse,
Søren Grimstrup er IKKE søn af Skinderholm senior.
Den Søren Grimstrup der får søn Niels i 1744 er derfor IKKE identificeret.

- MEN jeg har fundet frem til, at Søren Christensen Helleskov må være bror til Niels Christensen Helleskov g.m. Anne Cathrine Pedersdatter datter af Zidsel Christensdatter, og steddatter af Mads Alexandersen - bror til Ane Cathrine
Alexandersdatter i Nygaard.

Er det også det du har ?

Hilsen
Annette
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
feldborg
Super Administrator



Antal indlæg: 3531
Bopæl:
Tilmeldt: 26.06.05
Lagt på d. 07/08/2014 00:54
Lige en kommentar fra sidelinjen:

Side: 4:
Da der omkring 1740 også sker et generationsskifte, besluttes det, at sælge hovedgården samt at lade møller Jens Rasmussen, gift ind i slægten med Else Madsdatter, installere sig ved Grimstrup sø, og bygger en ny mølle.

Jeg mener møllen er ældre end som så. Men det er jo egentlig ikke afgørende for hvem der bor der op gennem 1700-tallet.

Og jeg er ikke klar over hvad du mener med at Jens Rasmussen gifter sig ind i slægten. Jeg ser ikke Else Madsdatter (Albæk) som en del af det her.?

Side: 12:
Jens Rasmussen + Else Madsdatter (Else Madsdatter er datter af Mads Jensen Albæk g.m. Ane Jensdatter og søster til degnen i Nøvling Christen Madsen Albæk.

Ok.

Som tidligere nævnt er Else dog fra han første ægteskab. I andet ægteskab gifter han sig med enken i Vester Haunstrup, Ane Jensdatter, og bor der til sin død.

Side: 12:
Else Madsdatter f. 1730 er stedbarnebarn af Maren Christensdatter fra Sunds, der var datter af Christen Christensen Skinderholm. Hun er dermed 1/2kusine til Ane Margrethe Jensdatter, som blev g.m. Peder Christensen Mølsted.

Det forstår jeg så ikke. Er det den samme Else Madsdatter der er tale om.?


mvh, a.f.

Redigeret af feldborg d. 07/08/2014 00:56
hammerum-herred.dk  
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 07/08/2014 09:53
Annette Sass skrev 2-6-2014:
"Søren Christensen Helleskov må være bror til Niels Christensen Helleskov".

Det to er ikke brødre. Niels Christensen Helleskov er født i Ørre 1742c, faderen: Christen Nielsen døde kort tid efter Nielse´s fødsel og han fik kun det ene barn.

Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 07/08/2014 13:50
Ok.
Så må der være en anden forklaring. Det kan jeg ikke overskue lige nu.

Jeg kan se, du er blevet medlem af MyHeritage. Hvis al din viden kommer der, vil det hjælpe mange incl. mig

Mvh.
Annette
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 07/08/2014 14:20
Tak til Feldborg for oplysninger om Jens Rasmussen og Else Madsdatter.

Jens Rasmussens anden kone Ane Jensdatter i Vester Haunstrup
er så enke efter Mads Jensen Albæk, der er far til Else i Grimstrup Mølle ?. Det må være sådan.

Er Karen Pedersdatter i Haunstrup g.m. Christen Christensen Tornvig (Kragelund, Haunstrup rækkefølgen ukendt) i familie med Albæk'erne ?

I forhold til Nygaard-familien synes jeg Tornvig'erne er meget svære at placere.

Relationerne mellem Ane Margrethe Jensdatter og Else Madsdatter var ud fra forudsætninger, der var en del af teorierne.
For at få et vist overblik, har jeg været nødt til at sætte de forskellige personer ind, som indgår i teorierne, og efterfølgende rette der, hvor jeg er gået forkert.
Det er det jeg er ved nu.

mvh.
Annette
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 07/08/2014 14:23
Hej Annette

Hvis du kan acceptere, at Peder Christensen Hjortsballe (se tråden ”Hjortsballe”) skal skrives ud af fortællingen, så er det vel ikke nødvendigt med en Christen Christensen ukendt gift med ukendt som far til Peder Christensen Grimstrup.

Så kunne Peder Christensen Grimstrup vel godt være en del af din formodede søskendeflok: (den yngste).

Det ville så betyde, at Peder Christensen Grimstrup og Søren Christensen Helleskov er brødre og kunne så forklare, hvorfor Søren Christensen Helleskov er i Grimstrup i 1787.

Dette skrevet med det forbehold, at andet kunne dukke op senere.

Margit
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
feldborg
Super Administrator



Antal indlæg: 3531
Bopæl:
Tilmeldt: 26.06.05
Lagt på d. 07/08/2014 19:45
Annette Sass skrev:
Jens Rasmussens anden kone Ane Jensdatter i Vester Haunstrup
er så enke efter Mads Jensen Albæk, der er far til Else i Grimstrup Mølle ?. Det må være sådan.
[quote]

Nej.

Det er Mads Albæks anden kone der er Ane Jensdatter i Vester Haunstrup, det var også hendes andet ægteskab.

Mads Albæks datter af første ægteskab, Else Madsdatter, var gift med Jens Rasmusen i Grimstrup Mølle.

72 Mads Jensen [Albæk] i Havnstrup. 5.9.1761, fol.147.
E: Anne Jensdatter. LV: Anders Jensen i Trøstrup. Af første ægteskab B: Christen Madsen Albæk, degn i Nøvling og Sinding, Anne Madsdatter g.m. Christen Nielsen Jegind, Else Madsdatter g.m. Jens Rasmussen Møller i Grimstrup Mølle, Abelone Madsdatter, Jens Madsen Albæk, brændevinsbrænder i København, Hans Madsen sst, Niels Madsen sst, Bodil Madsdatter sst.

Fkt-1787; Timring - Grimstrup ; 2.Fam; Grimstrup Mølle
37; Jens Rasmussen; m; 78; gift,1; Mand / Indsidder
38; Else Madsdatter; k; 57; gift,1; Hans Kone


Er Karen Pedersdatter i Haunstrup g.m. Christen Christensen Tornvig (Kragelund, Haunstrup rækkefølgen ukendt) i familie med Albæk'erne ?

Nej.

Og iøvrigt har Christen Christensen Tornvig ikke noget med Christen Christensen Kragelund at gøre. Jeg tror slet ikke Christen Tornvig er interessant i den her forbindelse.


mvh, a.f.
hammerum-herred.dk  
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 07/08/2014 21:28
Ok Feldborg jeg fik lige byttet om.
Dejligt, at Christen Tornvig ikke er interessant. Det indskrænker søgefeltet.

m.v.h.
Annette
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
asa
Medlemmer

Antal indlæg: 219
Bopæl:
Tilmeldt: 28.05.14
Lagt på d. 07/08/2014 21:30
Margits forslag til søskende-sammenføring er naturligvis en mulighed, men indtil videre er der ikke rigtigt noget at binde dem sammen med syns jeg.

m.v.h.
Annette
 
Forfatter RE: Til Annette Sass: Grimstrup
Margit Louise Jørgensen
Medlemmer

Antal indlæg: 448
Bopæl:
Tilmeldt: 22.10.06
Lagt på d. 07/08/2014 21:45
Annette Sass skrev:

”Margits forslag til søskende-sammenføring er naturligvis en mulighed, men indtil videre er der ikke rigtigt noget at binde dem sammen med syns jeg.”

Nu kan jeg godt nok ikke følge dig længere, Annette. Det er da dig, der har bundet en søskendeflok sammen i den fil, du har fået lagt ud om Eulalia og Sunds.

Det jeg er i færd med, er faktisk at skille søskendeflokken ad igen, jeg tror nemlig ikke på, at de er søskende ALLE sammen.

Margit
 
Side 1 af 2 1 2 >
Copyright © 2004 by a.f.
webmaster@dis-danmark.dk