hammerum-herred.dk
Navigation
Gæster
Forside
Kirkebøger
Batch-Numre
Andre nævnelser
Skifter
Tingbøger
Fast ejendom
Lægdsruller
Familiestof
FS / AO / Wiberg
Kommunalstof
Andre kopier
Slægtstavler
Borris Seminarium
Andre afskrifter
Skat
Artikler
Fotoalbum
Gravsten
Links
Bøger
Søg
Søg i debatforum
Slægtsbøger
Forumindlæg
Se indlæg
hammerum-herred.dk | Forum | Efterlysninger
Forfatter Er det virkelig ingen som vil hjelpe til...
steinole
Medlemmer

Antal indlæg: 2
Bopæl:
Tilmeldt: 29.03.06
Lagt på d. 14/05/2006 20:29
På norske grupper er det vanligvis stor hjelp og få. Enten direkte eller med råd og tips. Jeg la i mars ut følgende tråd: http://hammerum-herred.dk/forum/viewthread.php?forum_id=2&thread_id=107

men sålangt har jeg ikke fått noen ting. Er det fordi dette blir for vanskelig eller er dette rett og slett feil fora?

med vennlig hilsen

Stein Ole
www.kjaer-web.no  
Forfatter RE: Er det virkelig ingen som vil hjelpe til...
feldborg
Super Administrator



Antal indlæg: 3531
Bopæl:
Tilmeldt: 26.06.05
Lagt på d. 14/05/2006 21:25
Dette er en 100% privat drevet og financieret hjemmeside med Hammerum herred og nærmeste omegn som det primære emne. Dette forhindrer naturligvis ikke, at brugerne kan hjælpe hinanden med ting der ligger udenfor området - og iøvrigt ofte også gør det.

Men der er ingen der har krav på noget som helst, og jeg bryder mig absolut ikke om den lidt anklagende tone i dit indlæg.

Jeg har naturligvis i sin tid læst dit første indlæg, og jeg synes det er lidt uklart hvad det egentlig er du ønsker, og ihvertfald uklart hvad det skulle have med omådet her at gøre, og hvorfor nogen ligefrem skulle føle sig forpligtede til at tage spørgsmålet op. Selv har jeg vist kun været i Viborg een gang siden dit første indlæg, og da gik al tiden med andre ting til siden her.

Men du kune evt. prøve DIS-Danmarks landsdækkende forum, hvor der er en gruppe specielt til den type af spørgsmål:
http://dis-danmark.dk/forum/list.php?6


mvh, a.f.
hammerum-herred.dk  
Forfatter RE: Er det virkelig ingen som vil hjelpe til...
gld
Medlemmer

Antal indlæg: 17
Bopæl:
Tilmeldt: 29.06.05
Lagt på d. 15/05/2006 20:27
Jeg har heller ikke været i Viborg siden januar. Når jeg er der, har jeg som regel 4-5- helt uerfarne mennesker med, så jeg har nok at se til.
Men jeg synes Feldborg har ret i, at det ikke er i dette forum, den slags forespørgsler skal stilles.
Jeg har selv så uendelig megen glæde ud af denne side og de mennesker, jeg prøver at videregive min viden til har det også, men vi er jo altså mennesker, der bruger vores fritid på dette her og ind imellem er der noget på hjemmefronten, som optager al ledig tid.
Det synes jeg man skal huske på, når man stiller spørgsmål.
Venlig hilsen
gld



gld
 
Copyright © 2004 by a.f.
webmaster@dis-danmark.dk